מה צריך לדעת על גמילה מסמים כמו מריחואנה?

לא מעט אנשים בישראל עישנו בשלבים שונים של חיים מריחואנה. תמיד מישהו מהחבר'ה מביא ואחרים מנסים. עד כאן הכול טוב ויפה, אך כדאי שתדעו: תמיד גם אחר מהחבר'ה לוקח את העניין יותר ברצינות. זה אתם? ברור לכם כבר שאתם לא יכולים לחשוב על יום ללא מריחואנה? הייתם רוצים לעשות שינוי בחיים, כי אתם מרגישים שבלי החומר הזה אתם לא שווים שום דבר? האמת היא, שאתם צריכים לעבור גמילה ממריחואנה. לכאורה מדובר על סם פחות ממכר ועל סם שאינו נחשב לסם קשה, אך בפועל, זו התמכרות לכל דבר ועניין. לכן ברור מדוע לא רק שכדאי לכם להתחיל תהליך של גמילה ממריחואנה, אלא גם רצוי שתעשו זאת ממש עכשיו.

מדוע כדאי לפנות אל מכון גמילה מקצועי?

לכאורה, אם מדובר על סם קל שאתם מכורים אליו, תוכלו להיגמל לבד. הרי מה כבר צריך? כוח רצון והרבה אמונה. בפועל הדברים נראים אחרת. עם יד על הלב, הרי אם הגמילה, אפילו ממריחואנה, הייתה כל כך פשוטה, כנראה שכבר הייתם עושים זאת מזמן. לכן כדאי שתדעו שעוד אפשרות מוצלחת שכדאי לחשוב עליה היא מכוני גמילה פרטיים. יש היום לא מעט מכונים כאלה בישראל ובכל אחד מהם תוכלו לקבל שירות טוב. העניין הוא שבמקומות כמו מכוני גמילה פרטיים יש תוכנית מובנית לגמילה. בנוסף, יש גם לא מעט אנשי מקצוע מומחים שמחכים לכם במכוני הגמילה השונים. הצוות לרוב יכלול לא רק רופאים, אלא גם פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ואפילו מדריכים חברתיים. לכן, אם אתם יכולים לבחור לכם מכון גמילה פרטי ולהיעזר בכל מה שיש לו להציע לכם, למה שלא תעשו זאת?

איך תדעו לאיזה מכון גמילה כדאי לכם לפנות?

עשיתם חיפוש וראיתם שיש מספר מכוני גמילה שאליהם תוכלו לפנות? אתם רוצים לבחור את המכון האיכותי והטוב ביותר, אך לא לגמרי ברור לכם איפה הוא מחכה לכם? הגיע הזמן שתכירו את מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה" במרכז הזה לא רק מחכה לכם צוות שלם של מומחים, אלא גם שלבים שונים וטיפולים מקיפים בכל מה שקשור לגמילה. יש כאן טיפול פרטני, טיפול קבוצתי וליווי לכל אורך הדרך לכל מכור. כאן זה לא משנה למה אתם מכורים, כי בכל מקרה, אתם זקוקים לעזרה. הליווי שתקבלו כאן כולל את הגמילה הפיזית לצד הטיפול הפסיכו-סוציאלי. יש כאן אפשרות לאשפוז מלא במידת הצורך ולכן ברור מדוע מכאן תצאו גמולים. לפרטים חייגו: 1-800-205-077, כי החיים שלכם תלויים בזה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך