מחפשים מוסד גמילה מסמים?

 אין סיבה שתתפשרו על פחות ממוסד גמילה מקצועי, בעל שם ומוניטין בתחום. במקום הזה בדיוק, נכנס לתמונה מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה.

גמילה מסמים בין אם קלים ובין אם קשים, היא תהליך אשר לוקח זמן, כך שגם אם מקפידים לבחור מוסד גמילה מסמים מקצועי, בעל שם ומוניטין, יש לקחת בחשבון שאת התוצאות לא ניתן יהיה לראות בתוך ימים בודדים. באותו מוסד גמילה מסמים, המכורים זוכים לקבל מענה הן ההיבטים הנפשיים והן על ההיבטים הפיזיולוגיים הנובעים מעצם ההתמכרות לסמים.  מרכז הגמילה מציע תכנית שיקום אשר ייעודה בשלב הראשון, לנקות את כל שאריות הסם מהגוף ולעצור את ההשפעות הפיזיות הטמונות בו. בשלב הבא, הטיפול יהיה נפשי, כאשר בשלב זה המטרה היא לגרום למטופל לסגל דפוסי חשיבה והתנהגות חדשים.

מה לעשות לפני שנכנסים למוסד גמילה מסמים?

לפני שנכנסים לאותו מוסד גמילה מסמים, קיימת חשיבות גבוהה לברר בצורה קפדנית את כל הפרטים לגבי אותו המוסד ובין היתר: מי מנהל את המוסד, מי צוות העובדים של המוסד ומה התפקידים שלהם ועוד. מעבר לכך, יש לבדוק את כל הפרטים לגבי תכנית הגמילה מסמים אותה המוסד מציע – יש לשים לב, אלו טיפולים נכללים באותה תכנית לדוגמא: טיפול קבוצתי, טיפול פסיכותרפי, טיפול באמנות, טיפול בשילוב בני המשפחה של המכור וכיוצא בזה.

מוסד גמילה מסמים – חשיבותה של המשפחה

הליך גמילה מסמים הוא הליך מורכב במיוחד, אשר כאמור, מתבסס על מספר שלבים שונים. בכדי לצלוח את תהליך הגמילה, קיימת חשיבות גבוהה שבני המשפחה יתמכו בנגמל לאורך כל התהליך, יעודדו אותו וידרבנו אותו – כאשר, לתמיכה של המשפחה יש השפעה רבה על הצלחת הגמילה. כמובן, שאם מקפידים לבחור בתבונה את מוסד הגמילה, גם צעד זה יכול לסייע במידה לא קטנה להצלחת תהליך הגמילה.

לקבל את ההחלטה הטובה ביותר

אם אתם תרים אחר מוסד גמילה מסמים ומבקשים להבטיח ככל שמתאפשר, שתוכנית הגמילה המוצעת על ידו הינו איכותית, מקיפה ומותאמת אישית לכל מכור, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, נחשב לאחד מהמרכזים הגדולים והמובילים בישראל. תוכניות הגמילה במרכז מלוות בצוות של אנשי מקצוע מובילים הכולל: רופאים, פסיכיאטריים, עובדים סוציאליים, מדריכים חברתיים ואנשי מקצוע נוספים. לקבלת מלוא הפרטים הן על המוסד והן על תכנית הגמילה, מוזמנים ליצור קשר בטלפון – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך