מכורים לאלכוהול, לסמים או להימורים? אתם יכולים להיגמל

אנשים מכורים לא באמת תכננו להגיע למצב שבו הם נמצאים. אף אחד לא רוצה להיות מכור ואף אחד לא רוצה לראות את עצמו כמישהו שתלוי בחומרים שונים כדי לתפקד בחיי היומיום. יחד עם זאת, זה חלק מהחיים של רבים מאיתנו. היה לכם, ממש עכשיו, רגע של צלילות וברור לכם שאתם מכורים? גמילה מאלכוהול חינם זו יכולה להיות בחירה טובה. זה נכון שיש מרכזי גמילה ברחבי העולם כולו שתשלמו בהם הון עתק, אך לא תמיד זו האפשרות היחידה. גמילה מאלכוהול חינם תוכל לעזור לכם להתחיל חיים חדשים. לכן, אם אתם מכורים ואם ברור לכם שההתמכרות שלכם פוגעת גם בסביבה שלכם, למה לדחות את הדברים?

מה עושים במרכז גמילה שאי אפשר לעשות לבד?

מכורים הרבה פעמים חושבים על האפשרות לפנות אל מכרז גמילה, אך נדמה להם שאין בכך צורך. רבים חושבים: "אומנם אני מכור, אך עם מספיק כוח רצון אצליח להיגמל לבד". חשוב להבין שבהרבה מאוד מהמקרים זה לא כל כך פשוט. אומנם כוח הרצון חשוב לנושא הגמילה, אך התמכרות כוללת בתוכה גם צד נפשי ורגשי מאוד עמוק. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לפנות אל מרכז גמילה מקצועי, כי במקום כזה יעזרו לכם גם ברמה הנפשית והפסיכולוגית. יעזרו לכם לעבור תהליך שבו תבינו למה אתם מכורים, על מה ההתמכרות הזאת עונה וכיצד להפסיק אותה.

בחירת מוסד גמילה שתצאו ממנו לחיים חדשים

בין אם אתם צריכים לעבור גמילה מקריסטל ובין אם אתם נגמלים היום מאלכוהול, יש טעם לבחור בקפידה את מוסד הגמילה שבו אתם בוחרים. לא חסרים מכונים שונים של גמילה בארץ, אך רק חלקם באמת ברמה מספיק טובה. גמילה מקריסטל, כדי שהיא באמת תצליח, דורש צוות מקצועי שמלווה את המכור לכל אורך הדרך. זה מתחיל באבחון, דרך טיפול רפואי ועם הרבה דגש גם על הצד הפסיכולוגי והרגשי. לכן כדאי שתפנו אל מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". אתם תראו שלא משנה למה אתם מכורים, כי במקום מקצועי כזה יעשו הכול, ובצורה יסודית, כדי לעזור לכם. יש לכם שאלות לפני שאתם מגיעים? רוצים לקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם? חייגו כבר עכשיו למספר: 1-800-205-077. אי אפשר להתווכח על העובדה שגמילה זו דרך ארוכה, אך אם לא תתחילו אותה היום, מתי כן תעשו את זה? אם תקיפו את עצמכם עם אנשי המקצוע הכי טובים שיש ותדאגו לרשת ביטחון, תצליחו לצאת לחיים חדשים.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך