מכורים לדברים כמו תרופות או להימורים? כך תיגמלו מהעניין

לכאורה, המחשבה על מישהו שמכור לתרופות נשמעת מוזרה. למה להתמכר לתרופות? הרי אנשים בדרך כלל מתמכרים להימורים, לסמים או לאלכוהול. עם זאת, חשוב שתדעו: התמכרות לתרופות היא תופעה מאוד ידועה ונפוצה. לכן, אם גם אתם מצאתם את עצמכם מכורים לעניין הזה, טבעי שתרצו לדעת: מה עושים עכשיו ואיך נגמלים? לכל מכור, ולא משנה למה הוא מכור, יש גם רגעים של צלילות. רגעים שבהם הוא מבין שהוא הורס לעצמו את החיים, ובעיקר, רגעים שבהם הוא מודה בפני עצמו שהוא מכור. זה נשמע לכם מוכר? עליכם לנצל בדיוק רגע כזה ולהתחיל על גמילה מתרופות. בין אם ניסיתם להיגמל לבד ובין אם לא, חשוב להבין שגם במקרה של גמילה מתרופות, כמו שקורה בגמילה מכל חומר אחר, כדאי להיעזר במומחים.

מהם היתרונות של גמילה בעזרת אנשי מקצוע מתאימים?

אם ננסה להבין מהם המאפיינים של התמכרות, אנחנו נראה שמדובר על מאפיינים שלרוב חוזרים על עצמם. כלומר, זה פחות משנה אם אתם צריכים לעבור גמילה מהימורים או מתרופות, כי בכל מקרה, יש בוודאי בהתמכרות שלכם מוטיבים שונים. לרוב יהיה מרכיב פיזי, אך הוא לא תמיד יהיה משמעותי מאוד, ולצידו יהיה גם מרכיב פסיכולוגי-נפשי. כאן למעשה נעוץ הקושי, שכן להתמודד עם הצד הפסיכולוגי של ההתמכרות זה לא דבר פשוט. החדשות הטובות הן שזה בדיוק היתרון של גמילה מהימורים, מתרופות או מכל דבר אחר בעזרת המומחים. אנשי צוות שכוללים רופאים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים יוכלו למעשה ללוות אתכם לכל אורך התהליך. הם יתנו לכם תמיכה פרטנית לצד טיפול בקבוצה, ואין ספק שתוכלו בסופו של דבר להיגמל, כפי שעשו רבים לפניכם.

גמילה ב"רנסאנס – ויקטוריה" – הדרך שלכם לצאת לחיים חדשים

אם אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם מחפשים מרכז גמילה שאליו תרצו לפנות, כמובן שאפשר להבין את ההתלבטות שלכם. יש הרבה מרכזי גמילה בישראל ולכן טבעי שתרצו לבחור את הכי טוב שיש, אבל לאן באמת כדאי לפנות? אם אתם מחפשים מרכז גמילה מקצועי, מנוסה וכזה שיש לגביו גם הרבה מאוד חוות דעת חיוביות, פנו אל מרכז גמילה רנסאנס – ויקטוריה. תוכלו להתקשר כבר עכשיו למספר: 1-800-205-077 כדי לקבל את כל הפרטים הראשוניים שדרושים לכם לגבי תהליך הגמילה. אף פעם אין זמן נכון להיגמל וזו תמיד עבודה קשה. יחד עם זאת, אם לא תתחילו את תהליך הגמילה שלכם היום, המצב רק יחמיר, אז למה אתם מחכים?

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך