מכורים למריחואנה? צאו לדרך חדשה

למרות שגמילה ממריחואנה יכולה להישמע כהליך פשוט, היא עדיין מצריכה תוכנית מסודרת עם ליווי מקצועי מקיף ואיכותי. במקום הזה בדיוק, נכנס המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה לתמונה ומציע תוכנית גמילה בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

זה אומנם נכון שיש אנשים רבים אשר צורכים מריחואנה והם לא נחשבים למכורים. אך יש גם לא מעט אנשים אשר כתוצאה משימוש לאורך זמן במריחואנה מפתחים בה תלות ובמקרים מסוימים השימוש במריחואנה גורם להם לחוויות רגשיות לא פשוטות ולמצבים של חרדה ושל דיכאון. חשוב שכל מי שמתמודד עם תופעות אלו, ישקול לעשות צעד ולעבור גמילה, אשר בכוחה לסייע לו בהחזרת השליטה.

תופעות הלוואי של המריחואנה

למריחואנה יש לא מעט סגולות ומשתמשים רבים מעידים על כך שהיא גורמת להן לתחושות טובות כמו: תחושת אופוריה, רוגע ועוד…  אך לצד תחושות אלו מריחואנה טומנת בחובה גם תופעות לוואי רבות אשר עלולות לפגוע באיכות החיים של המשתמשים. בין התופעות המדוברות: פגיעה קוגניטיבית, בעיות שינה, שינוי תודעתי פסיכואקטיבי, תחושת תסכול, אובדן שליטה בתחומים שונים של החיים, תוקפנות ועוד… כאמור, הדרך לשים קץ לכל אותן התופעות השליליות עוברת בהליך גמילה ממריחואנה.

יציאה לדרך חדשה

גמילה ממריחואנה טומנת בחובה קשיים מסוימים, אך במידה וצולחים את התהליך, דבר זה יכול לפתוח צוהר לחיים חדשים וטובים יותר. יש לקחת בחשבון שהליך הגמילה הוא הדרגתי וכך גם הדרך לחזרה לחיים אמורה לטמון בחובה קשיים מסוימים, אך עם ליווי מקצועי מצד אנשי מקצוע ועם תמיכה של המשפחה והחברים, ניתן לעבור את כל דרך החתחתים המדוברת על הצד הטוב ביותר.

הדרך לגמילה ממריחואנה מתחילה כאן

אומנם מריחואנה נחשבת כסם קל, אך פיתוח תלות בה, עלול כאמור, לפגוע במידה רבה באיכות החיים. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לא להזניח את ההתמכרות ולטפל בה בצורה מקצועית ומקיפה. אם גם אתם מבקשים לעשות דרך על מנת להיגמל ממריחואנה הנכם

מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך