מכורים לקנאביס? כך תיגמלו אחת ולתמיד

קנאביס זה מסוג אותם הסמים שהרבה מאוד אנשים עושים בהם שימוש. לכאורה, מדובר על סם יחסית קל.

כאשר אנחנו רוצים להיגמל מקנאביס, ברוב הפעמים האספקט הפיזי של הגמילה אינו המרכזי.

לעומת זאת, גמילה מקנאביס ברמה הרגשית והפסיכולוגית זה כבר סיפור אחר לגמרי. לכן ברור מדוע אתם תוהים: האם אנחנו באמת מכורים? ואם כן, איך נגמלים? איך יכול להיות שמאותו בילוי של ערב שישי עם החבר'ה הפכתם גם אתם לאנשים מכורים שלא יכולים להעביר אפילו כמה שעות בלי הסם הנחשק? אתם לא לבד, כי זה קורה לרבים.

התמכרות זה עניין ערמומי ביותר ולכן הדבר החשוב הוא להבין שיש לכם בעיה ולבקש עזרה.

זה לא משנה אם מדובר על גמילה מקנאביס או מסוג אחר של סם. מה שבטוח זה שאם תיעזרו במי שעוסק בתחום ההתמכרויות בצורה מקצועית, הסיכוי שלכם להיגמל יהיה גדול יותר.

מכון מקצועי שבו יעזרו לכם להיגמל

ניסיתם בוודאי בעבר להיגמל מקנאביס לבד. יכול להיות שאולי אפילו הצלחתם לא לעשן את הסם הזה למשך כמה שבועות או חודשים, אך אם אתם חושבים על גמילה, כנראה שחזרתם להשתמש בסם.

חשוב שתבינו: גמילה זה תהליך שצריך להיות מובנה ומורכב מכמה שלבים ברורים.

צריכה להיות בו התייחסו לרמה הפיזית של מה שהסם עושה לגוף שלנו אך ללא החיבור לרמה הנפשית זה לא יעבוד והגמילה לא תחזיק מעמד.

לכן כדאי לפנות אל מכון גמילה, והאמת היא, שרצוי לעשות את זה כמה שיותר מהר. מכון גמילה זה מקום מקצועי שבו אפשר יהיה לבנות לכם את תוכנית הגמילה שתעזור לכם לשנות את המצב ולצאת לחופשי מההתמכרות.

רופאים, פסיכולוגים ועוד הרבה מעבר לכך

אם תהיתם למה כדאי שתפנו אל מכון גמילה, חשוב שתבינו: גמילה זה עסק רציני. צריך לבדוק אתכם פיזית ונפשית ובהתאם לכך ניתן יהיה לעזור לכם להיגמל.

כל זה יכול לקרות רק במקום מקצועי ומנוסה, כמו למשל, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". אם תתקשרו עוד היום למספר: 1-800-205-077 תוכלו להתחיל כבר ברגע זה את תהליך הגמילה שלכם.

זה לא משנה ממה עליכם להיגמל, כי מה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את התחלת התהליך הזה למחר.

ככל שהזמן עובר הגמילה הולכת ונהיית רק יותר ויותר קשה. לכן, אם תוכלו לפנות אל מרכז מקצועי של גמילה וכך לדעת שאתם כבר בדרך הנכונה, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת כבר ברגעים אלו ממש.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך