מכור? אתה יכול להיגמל, זה בידיים שלך

להיות מכור זה לא פשוט וכל מי שהיה בנקודה שבה אתה נמצא יכול להעיד על כך. זה נכון שיש הבדל בין אדם שמכור לסמים קשים ובין מי שמכור לסמים קלים, אך ההתמכרות לרוב זהה. יש בה מרכיבים פיזיים שיכולים להיות קשים יותר או פחות, אך מה שמשותף לכל התמכרות, זה המרכיב הנפשי. לכן, אם אתה מרגיש שהדברים כבר לא בשליטה שלך, עכשיו זה הרגע לטפל במצב. גמילה מהרואין, כמו מכל סם אחר, זה תהליך כלל לא פשוט. מה שחשוב שתזכור, זה שאתה כן יכול לעשות זאת. זה לא משנה אם ניסית להיגמל בעבר וזה לא עבד או שזו פעם ראשונה שבה אתה מודה שיש לך בעיה. מה שבטוח זה שאם תנסה לעבור גמילה מהרואין בצורה נכונה ועם אנשי מקצוע מתאימים, הסיכוי שלך להצליח בכך יהיה גדול יותר.

מה כוללת גמילה בדרך כלל?

כאשר מדברים באופן כללי על גמילה מהתמכרויות, מדברים על דרך ארוכה. לא מדברים על תהליך שאפשר לעשות בבת אחת, וכמו כל תהליך אחר, יכולות להיות בו עליות וירידות. מחקרים רבים שבחנו את התחום לעומק מדברים על כך שיש אנשים עם נטייה גדולה יותר להתמכרות לעומת אחרים, אך בפועל, זה יכול לקרות לכולנו. השאלה כמה קשה ומורכב יהיה לנו להיגמל, זה כבר עניין שתלוי בגורמים אחרים. למשל, מזה כמה זמן אנחנו מכורים? או לאיזה סוג של חומר אנחנו מכורים? מה שבטוח זה שבעניין של גמילה מהתמכרויות יש היום אל מי לפנות, ויש טעם לעשות זאת. גמילה מהתמכרות, אם היא מלווה על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים, היא משהו שאתה יכול להצליח בו אפילו אם אתה בטוח שהמצב אבוד. כאשר יש צוות מקצועי שנמצא שם, דואג לך ומלווה אותך, הדברים יכולים להיראות אחרת.

לאיזה מוסד גמילה אתה חושב לפנות?

בין אם אתה רוצה להפסיק לעשות שימוש בסמים ובין אם אתה מכור לאלכוהול, כדאי שתבדוק לאיזה מוסד גמילה אתה פונה. האם אנשים שפנו לאותו מקום באמת ממליצים עליו? ומה כולל באותו מוסד תהליך הגמילה? האם מדובר על מקום שיש בו אשפוז מלא? והאם תהליך הגמילה כולל התייחסות לכל האספקטים של ההתמכרות? האם יש כאן טיפול פרטני לצד טיפול קבוצתי? מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה" זה מקום שכאי לך להכיר אם אתה רוצה להיגמל. אנשי הצוות שמחכים לך כאן יעשו הכול כדי לעזור לך, אז למה שלא תיצור קשר עוד היום במספר: 1-800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך