גמילה מקלונקס

בעידן שבו חרדות הן תופעה נפוצה מאוד, אין פלא שהביקוש לקלונקס – תרופה שמכילה חומר בשם קלונאזפאם השייך למשפחת הבנזודיאזפינים – נמצא במגמת עלייה. בשימוש מושכל ובעיקר מבוקר, הקלונאזפאם מוביל לשחרור נוירוטרנסמיטרים (מוליכים עצביים) שמייצרים רגיעה. עבור מי שסובל או סובלת מהפרעות חרדה זוהי הקלה משמעותית ואפילו קריטית לתפקוד תקין. גם משך ההשפעה הארוך יחסית של הקלונקס תורם לאפקטיביות ולפופולריות שלו. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון כי שימוש ממושך בבנזודיאזפינים עלול לגרום לגוף לפתח סבילות לחומר הפעיל, וכתוצאה מכך תידרש הגדלה של המינון. במצב כזה הנזק של התרופה עלול להיות גדול מהתועלת. גמילה מקלונקס חשוב לבצע בעזרת מומחים בתחום, על-מנת שהיא תהיה גם אפקטיבית וגם בטוחה. עמותת מעל הסם וסרגיי יורצ'נקו כבר עזרו לאנשים רבים להיגמל מתרופות פסיכיאטריות, והניסיון יקר הערך שלהם יסייע גם לכם.

הדגשים החשובים של גמילה מקלונקס

  • הדרגתיות – הדרך הנכונה להיגמל מקלונקס, כמו גם מבנזודיאזפינים אחרים, היא להפחית את המינון בהדרגה, וזאת משום שהפסקת צריכת התרופה בבת אחת עלולה להציף את האדם בחרדות קשות.
  • ליווי פסיכיאטרי צמוד – מאותה סיבה, חשוב מאוד שהגמילה מהכדורים הפסיכיאטריים תיעשה עם ליווי צמוד של פסיכיאטר מנוסה שידאג לאיזון הנכון בין תהליך הגמילה לבין הבריאות הנפשית של האדם.
  • תשומת לב לתסמינים פיזיים במהלך הגמילה – ובהם בין השאר שינוי בלחץ הדם, בחילות, סחרחורות, רעידות ועוד.
  • טיפול רגשי – הצורך בקלונקס, כלומר אותן הפרעות חרדה שחייבו טיפול תרופתי, לא נעלם במהלך הגמילה או לאחריה. בהתאם חשוב לצייד את האדם בכלים אפקטיביים להתמודדות עם המצוקה הרגשית גם ללא תרופות ממכרות.

מכון גמילה מקלונקס עם ניסיון עשיר, מחויבות מוחלטת

בעמותת מעל הסם ובמרכז הגמילה רנסנס ויקטוריה שהיא מפעילה הצטבר ניסיון רחב היקף במיוחד בכל הנוגע לטיפול באנשים שהתמכרו לתרופות מכל הסוגים. בנוסף מקפידים נשות ואנשי הצוות על מחויבות מוחלטת לכל מי שמגיע על-מנת לקבל עזרה, ועל התאמה מדויקת של כל תהליך גמילה מקלונקס למאפיינים הספציפיים של האדם. התוצאה: גמילה אפקטיבית במיוחד, תוך זמן קצר ככל האפשרי, וכזו שמשאירה את האדם מחוץ למעגל ההתמכרויות לטווח ארוך.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך