כיצד מתרחש הטיפול בהתמכרות לסמים קשים?

בשנים האחרונות ניתן לשים לב שאין אדם בישראל שלא השתמש בסמים. היום אפשר למצוא סמים בכל מקום – מהקלים ועד הקשים – ללא כל קושי או התאמצות. בשונה ממה שהיה קורה בעבר, כאשר הסמים היו נמצאים בעיקר במקומות אפלים ומסוכנים, והמשתמשים בהם היו אך ורק אנשים מעורערים – היום כמעט וכל אדם, מלומד, מחונן, ספורטאי או אלוף העולם, משתמש בסמים. ככל שיש יותר נפיצות, כך יש עלייה בהתמכרות לסמים קשים. התלות בסם הופכת להיות שגרתית, וכמעט בלתי אפשרי לצאת לבד מהמעגל הזה, אלא רק על ידי פנייה למרכזי הטיפול השונים כדי להתחיל גמילה מלאה ולהחלים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא אחד מבין מרכזי הגמילה הטובים בארץ, אליו מגיעים כל האנשים שמרגישים שאין להם שליטה בשימוש בסמים ורוצים להיגמל מהם בהקדם.

הטיפול בהתמכרות לסמים קשים מצריך בשלב הראשון רצון. כאשר המטופל מגיע ומבקש להפסיק להשתמש בסמים, זה יכול להיות צעד חיובי. אך כשהוא לא בטוח אם הוא מסוגל להשאיר את השימוש מאחור, זו יכולה להיות בעיה והוא יחווה חוסר הצלחה בתהליך הגמילה. לכן, במידה ואתם מרגישים שאין לכם שליטה בשימוש בסמים ואתם רוצים להפסיק את זה באמת, מתוך הבנה פנימית שהשימוש עושה לכם רע, לא מקדם אתכם בחיים, גורם לכם לתנודות ברגשות ובהתנהגות – אתם יכולים לעבור תהליך טיפולי נהדר ולהיפטר מההרגל. במידה והצלחתם למצוא את הרצון העז מבפנים, אין שום סיבה שלא תצליחו לצאת מזה.

 

השלב הבא: הגעה לטיפול וגמילה

כדי שתוכלו לממש את הרצון שלכם להפסיק ולהשתמש בסמים קשים, אתם צריכים להתחיל ולחפש מרכזי גמילה שיעזרו לכם לצאת ממצבי ההתמכרות לסמים קשים. היום יש לא מעט מרכזי גמילה בארץ, הם טובים, מקצועיים ואיכותיים, איך תדעו שבחרתם את האחד הנכון? מומלץ להגיע לייעוץ ראשוני, להתרשם מהצוות המטפל, להבין אילו סגנונות טיפולים הם מציעים וכמה זמן להערכתם ייקח לכם להיגמל. חשוב לציין שכל אדם נגמל בקצב שלו.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מנוסה ומקצועי בלווי מטופלים שחוו התמכרות לסמים. יחד עם הוותק שלהם, הם מתאימים לכם את הטיפולים המתאימים במיוחד עבורכם.

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך