כיצד ניתן לבחור מרכז גמילה מסמים פרטי?

אחד מבני המשפחה או חבר מאוד טוב, צריך עזרה בגמילה מסמים. אתם מזהים את כל הסימנים ומבינים שאין מנוס מלקחת אותו למרכז גמילה מסמים פרטי, כדי לסייע לו לחזור למצב שבו הוא מתפקד ומצליח לשלוט על החיים שלו. בשנים האחרונות נולדו המון מרכזי גמילה פרטיים בארץ, כולם ככלל מתעסקים בגמילה מסמים, אלכוהול, הימורים, יחסי מין, משככי כאבי ועוד. כדי שתבחרו את המרכז המתאים ביותר עבר האדם הקרוב אליכם, אתם צריכים לעשות בירורים מקדימים ולבצע השוואות. מרכז גמילה מסמים “רנסאנס – ויקטוריה" הוא אחד מבין מרכז הגמילה הטובים והמוכרים בארץ, ומאפשר למטופלים לעבור תהליך רגשי ופיזי עד למצב גמילה מלא.

יש כמה פרמטרים שחשוב לשים לב לפני שמתחילים תהליך גמילה במרכז גמילה מסמים פרטי. קודם כל חשוב לברר לגבי המקצועיות של המקום – מי הם המנהלים? מי הם המומחים שמלווים את המטופלים? מה ההכשרה שלהם, והאם היא ממוקדת בגמילה או בתחומים אחרים? כחלק מתהליך הגמילה המטופל מלווה על ידי אנשי מקצוע לאורך כל הדרך, וכדי שהתהליך שלו יהיה מדויק למה שהוא צריך, המרכז מחויב להצמיד לו אנשי מקצוע רלוונטיים לבעיית ההתמכרות איתה הוא מתמודד, במקרה הזה סמים. הדבר השני, והוא לא פחות חשוב – האווירה והתחושה במרכז. חשוב להגיע למקום מראש, להתרשם ולהרגיש את האווירה. במידה והמטופל לא מרגיש בנוח, לא חייב להמשיך, כדי לחפש עוד מקומות ולבדוק על אופציות אחרות. האווירה היא חלק בלתי נפרד מכל המסע, אל תוותרו על זה.

 

להיערך מבחינת עלויות

הרשמה למרכז גמילה מסמים פרטי מצריכה תשלום מראש. בכל מקרה בו אתם מחליטים לשלוח את בן המשפחה או את החבר הטוב למרכז גמילה, רצוי לברר האם יש כיסוי כספי או לא. המחיר יהיה בהתאם לכיסוי. במידה ואין כיסוי, המחיר הוא מלא ולכן יש צורך לברר מראש. תזכרו: כאשר מתחילים טיפול מהסוג הזה, ההשקעה הכספית היא הכרחית. ולכן, רצוי לא לבחור במחיר הזול ולהתפשר, אל תתפשרו על הגמילה של בן המשפחה או החבר, תעזרו להם לצאת מהמעגל הזה ובמהרה.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה הוא מבין מוסדות הגמילה הגדולים בארץ, ומלווה כבר מספר שנים מטופלים רבים בהצלחה, עד למצב גמילה מלא.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך