אתם מכורים? הגיע הזמן להיגמל, וגם אתם יכולים לעשות זאת

להיות מכורים לחומרים שונים זה לא עניין פשוט, וזה עוד יותר מורכב להיגמל. אנשים בדרך כלל לא שמים לב שזה קורה להם, עד היום אחד הם מבינים: הגיע הזמן לעשות משהו בנידון. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם לכם יש רגעים שבהם אתם מבינים שאתם מכורים ושאתם כבר לא שולטים במצב, יש מה לעשות. זה לא גורל להמשיך להיות מכורים לחומרים שונים ואין ספק שאם תפנו אל מכון גמילה מסמים, תצליחו ליצור את השינוי. במקום כמו מכון גמילה מסמים מבינים מאיפה אתם מגיעים ומודעים היטב לקושי שלכם. התמכרות היא משהו שתופס לא רק את הגוף שלנו מבחינה פיזית, אלא גם את הנפש. לכן גם הגמילה חייבת להיות בצורה מעמיקה ורצינית ביותר.

האם זה משנה למה אתם מכורים?

האמת היא, שלא. יש אנשים שמכורים לסמים קלים ואילו אחרים לאלכוהול. יש מי שברור לו שהוא חייב לעבור גמילה מתרופות ואילו אחרים רוצים להיגמל מהטלפון הנייד. מה שחשוב להבין, אם גם אתם חושבים על גמילה מתרופות, זה שהדרך כאן ארוכה. גמילה, בניגוד למה שהרבה אנשים בטוחים, זה לא עניין של מה בכך. במילים אחרות, אם תטפלו רק בחלק הפיזי של הדברים, לא בטוח שלא תחזרו מהר מאוד לעשות שימוש בדיוק באותו חומר שאליו הייתם מכורים. לכן יש להתייחס גם לצד הרגשי. יש מרכיבים מאוד דומים בין כל סוגי ההתמכרויות ולכן ברור מדוע מרכז גמילה מקצועי זו הכתובת שלכם.

בחירת מרכז הגמילה שלכם – זה מה שחשוב לבדוק

עשיתם חיפוש מהיר והסתבר לכם שיש בישראל מספר מרכזי גמילה? כעת יש לכם התלבטות לאיזה מהם תרצו לפנות? כמובן שאפשר להבין לליבכם. זה ברור שאם אתם פונים אל מרכז גמילה תרצו לעשות הכול כדי להצליח בתהליך הזה. לכן חשוב לבדוק מה כולל השירות ואיזה סוג של ליווי תקבלו. במקרה של מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה" אתם יכולים לעצום עיניים ולדעת שאתם בידיים טובות. מחכים לכם כאן רופאים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מנוסים ביותר. ליצירת קשר: 1-800-205-077 , חייגו עוד היום, כי חבל על כל רגע שבו אתם עדיין מכורים. זה נכון שגמילה זה תהליך לא פשוט, אך זה שתדחו את תחילת התהליך זה לא יעזור. בסופו של דבר, אם אתם בוחרים בחיים עליכם להיגמל ורצוי שתתחילו לעשות צעדים ראשונים בכיוון הזה כבר עכשיו. מגיע לכם לחיות אחרת, והדברים בידיים שלכם.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך