האם כל המכורים יכולים להיגמל?

אנשים מכורים הם אנשים שלא באמת תכננו למצוא את עצמם במצב שבו הם נמצאים. כלומר, אף אחד לא קם בבוקר ואומר לעצמו שמהיום הוא רוצה להיות מכור לאלכוהול, לסמים או לכל דבר אחר. יחד עם זאת, זה קורה. אנחנו לא שמים לב, ואותו שימוש של פעם בכמה זמן, הופך להיות חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם היה לכם רגע של צלילות שבו הבנתם את כל זה, כנראה שאתם מכורים. אתם תוהים האם גמילה מסמים קשים זה משהו שבאמת תוכלו להצליח בו? עוברת לכם בראש המחשבה שאתם מכורים, שזה הגורל שלכם ושאין מה לעשות בנידון? דעו שזה לא כך. גמילה מסמים קשים זה לא לחלשים וזה לא תהליך פשוט, אך אפשר לעשות אותו, כי אתם לא לבד.

מה צריך כדי להצליח להיגמל?

בין אם מדובר על גמילה מסמים ובין אם מדובר על גמילה ממשככי כאבים, יש כמה דברים שיעזרו לנו לצלוח את העניין. ראשית, רצוי להבין איך הגענו בכלל למצב הזה, ושנית, צריך לבדוק מה המצב הפיזי והבריאותי של המכור. מעבר לכל אלה, חשוב מאוד לפנות מקום גם לצד הפסיכולוגי והרגשי, כי אין ספק שזה הצד המורכב ביותר כמעט בכל התמכרות. אומנם זה נכון שאולי גמילה ממשככי כאבים תוכלו לעשות גם לבד, אך לרוב זו תהיה גמילה לתקופה מוגבלת. לעומת זאת, אם הגמילה תהיה בליווי של צוות מקצועי שיבנה עבורכם את תכנית הגמילה שלכם, הסיכוי שתצליחו יהיה הרבה יותר גדול. הצוות המקצועי יהיה שם עבורכם בכל רגע נתון. זה אומר שגם כשיהיו לכם רגעים קשים בגמילה, יהיה לכם אל מי לפנות.

איזה מוסד יתאים לתהליך הגמילה שלכם?

לבחור מוסד גמילה זה יותר מורכב ממה שאולי אתם חושבים. הסיבה לכך ברורה, שכן יש הרבה מוסדות שבהם יעזרו לכם להיגמל. עם זאת, לא בכל מקום כזה תוכלו להרגיש לגמרי בנוח ולכן נשאלת השאלה: איך תבחרו מוסד גמילה טוב? רצוי לבדוק מה חושבים אחרים על אותו מוסד גמילה שמעניין אתכם ואיך עובד התהליך באותו מקום שאליו חשבתם לפנות. כך תגלו גם אתם שמרכז גמילה מאלכוהול וסמים: "רנסאנס – ויקטוריה" זו הבחירה הנכונה. הצוות המיומן שמחכה לכם כאן יעשה כל שביכולתו כדי לעזור, ללוות ולהדריך אתכם לכל אורך תהליך הגמילה. חייגו כעת למספר: 1-800-205-077 והתחילו את התהליך שישנה לכם את החיים לטובה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך