הדרך לגמילה מלאה מתרופות

תרופות מרשם יכולות לסייע לנו לשמור על בריאותינו, אך לצערנו הן גם עלול להוביל להתמכרויות. אם אתם מעוניינים בהליך גמילה מתרופות, תשמחו לגלות כי מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות ככתובת הנכונה למטרה.

אז זה נכון שכל עוד משתמשים בתרופות מרשם באופן מבוקר ותוך הקפדה על יישום ההנחיות הרפואיות, אין צורך לדאוג מפני התמכרות. יחד עם זאת, קיימים לא מעט מקרים בהם אנשים אשר משתמשים בתרופות כאלו, עושים שימוש מוגזם ולא מבוקר בתרופות ובעיקר בתקופות קשות. הצעד המשמעותי ביותר בדרך להליך גמילה מתרופות, עוברת בזיהוי ההתמכרות, ברגע שמזהים את ההתמכרות ניתן להתחיל בהליך הגמילה.

יש לקחת בחשבון שבדומה להתמכרויות אחרות, גם התמכרות לתרופות היא התמכרות לא פשוטה, אשר מצריכה הליך גמילה בן מספר שלבים – כאשר, לכל שלב החל מהגמילה הפיזית, דרך הגמילה הנפשית ועד לכל שאר השלבים הנדרשים, יש חשיבות והשפעה על הצלחת הגמילה. מהסיבה הזאת, חשוב לאתר את המסגרת המתאימה, כאשר, מרכז גמילה פרטי, אשר מציע תוכניות ייעודיות עבור גמילה מתרופות יכול להוות ככתובת הנכונה למטרה.

בחירת המסגרת המתאימה

כאמור, כל מי שתר אחר תוכניות גמילה מתרופות, יגלה שיש לא מעט אפשרויות, כאשר, מכוני הגמילה מפוזרים בכל רחבי הארץ. בכדי לבחור את המסגרת המתאימה ביותר, חשוב להבין את הדרישות והצרכים ולהכיר את ההבדלים בין המכונים – כך לדוגמא, שיש מכונים אשר מציעים גמילה באשפוז מלא ואחרים מציעים תוכניות אחרות, יש מכונים אשר הליך הגמילה הוא פרטי בלבד ויש כאלו אשר משלבים את הפרטי עם הקבוצתי. בכל מקרה, דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לבחור את המקום האופטימאלי עבור המטרה – ובחירת מקום שכזה יעלו במידה רבה את הסיכויים להצלחת הליך הגמילה.

הדרך לחיים נקיים מהתמכרויות

יש לא מעט תרופות אשר יכולות לטמון בחובן פוטנציאל להתמכרות ובין היתר: כדורי שינה, משככי כאבים, תרופות נוגדות דיכאון ועוד. הדרך לגמילה, עוברת בזיהוי ההתמכרות ובנקיטה בפעולה בדרך לגמילה. אם גם אתם תרים אחר מסגרת לצורך גמילה מתרופות, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות ללא ספק כמקום הנכון עבור המטרה.

המרכז נחשב לאחד מהגדולים והמובילים בישראל ומציע תוכניות גמילה בליווי של אנשי מקצוע מומחים כמו: רופאים, מדריכים חברתיים, פסיכיאטריים, עובדים סוציאליים ועוד.

לקבלת מלוא הפרטים על המרכז ועל תוכנית הגמילה, מוזמנים ליצור קשר במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך