הליך גמילה ושיקום מהתמכרות

בכדי לעבור הליך גמילה ולהשתקם מההתמכרות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור מכון גמילה בתבונה. אם גם אתם תרים אחר מכון גמילה ורוצים לא להתפשר על פחות ממכון מקצועי, חשוב שתכירו את מכרז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה.

יש התמכרויות אשר נחשבות לקשות ומורכבות יותר כמו התמכרויות לסמים קשים ויש סיגול של התנהגויות התמכרותיות שגם הן עלולות לפגוע במידה רבה באיכות החיים. בכל מקרה, מי שמבקש לנקוט בצעדים בדרך לגמילה וללקיחה שליטה על החיים, ההמלצה עבורו תהיה לבחור בתבונה את אותו מכון גמילה בו הוא יעבור את התהליך.

מה חשוב לדעת?

מכון גמילה יציע לרוב קשת של שירותים שונים ובין היתר: גמילה באשפוז מלא, גמילה פיזית, ליווי של עובדת סוציאלית, טיפול פסיכו – סוציאלי, טיפול קבוצתי וטיפול פרטני. חלק מהמכונים אף מסייעים למטופלים להתקבל לקהילות טיפוליות. חשוב לציין, שכל מכון גמילה יכול להציע שירותים מעט שונים ממכון אחר ולכן, בהליך בחירת המכון, ההמלצה היא לשים דגש הן על סוגי ההתמכרויות בהם הוא מטפל והן לשירותים הפרטניים אותם הוא מציע – דגש על הפרמטרים הללו, יאפשר לקבל בסופו של דבר את ההחלטה הטובה ביותר.

איך לקבל החלטה?

החלטה להגיע אל מכון גמילה תגיע לעיתים מצד המכור עצמו ובמקרים אחרים זאת תהיה החלטה של המשפחה, אשר תתמוך ותדרבן אותו להגיע אל מכון גמילה ואף תבחר עבורו את המכון המתאים. בכל מקרה, הליך גמילה הוא הליך לא פשוט ובכדי להבטיח שההליך המורכב הזה, יוביל בסופו של דבר לתוצאה המצופה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותו מכון גמילה – יש לוודא שמדובר במכון בעל שם ומוניטין אשר ערוך ליישם תכנית גמילה איכותית ומקיפה.
בהליך הבחירה, ההמלצה תהיה לנסות לקבל המלצות מנגמלים או מבני משפחתם, אשר יכולים להעיד שהליך הגמילה באותו המכון, אכן הוכתר כסיפור הצלחה.

לבצע את הבחירה הנכונה

אם גם אתם מחפשים מכון גמילה, מכל סיבה, חשוב כאמור, שלא תתפשרו על פחות ממכון אשר ערוך לספק את השירותים הטובים, האיכותיים והמקצועיים ביותר ובמקום הזה בדיוק נכנס לתמונה מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה. המרכז מציע מגוון תוכניות גמילה מהתמכרויות שונות, כאשר מותאמות באופן פרטני לנגמלים ומלוות באנשי מקצוע מומחים בתחומים שונים כמו: רופאים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים ומדריכים חברתיים.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך