מה הם סימני הגמילה מהרואין?

בעידן של היום בו ניתן להשיג כל סוג של סם, הרבה אנשים מתנסים בהרואין שנחשב לאחד מהסמים הקשים ביותר ואף מתמכרים. כשהם מנסים את הסם בהתחלה, הם מרגישים סוג של אושר, תחושה עילאית, מרגישים שהם מרחפים ומתנתקים מכל המחשבות היומיומיות הקשות והמורכבות. הסם מאפשר להם להפסיק ולהתמודד אלא לנוח, להירגע ולהמשיך כאילו כלום לא קרה. התחושה הזו הופכת להיות כל כך ממכרת, ולאחר מכן מאוד קשה לצאת ממנה. גמילה מהרואין מצריכה רצון אמיתי מהמטופל ואם הוא יהיה מעוניין להחזיק את חייו בעצמו, בלי תלות בסם, הוא יצליח תוך מספר טיפולים לצאת מהמעגל של ההתמכרות. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכול לעזור לכם לצאת מתוך המעגל ולהיגמל מהרואין בהקדם האפשרי. הצוות המקצועי מלווה אתכם משלב הפנייה הראשונה ועד לשלבים בהם אתם מרגישים עצמאיים ולא תלויים בסם.

מה יקרה כשתחליטו להפסיק עם הרואין? בשלבי ההפסקה הראשונים, יכול להיות שלא יופיעו כל התסמינים, אך ככל שתמשיכו ותתמידו בהפסקה, כך הסימנים יתרחבו ואתם תראו היטב את כולם ובבירור. מכיוון שסם מסוג הרואין הוא בעל השפעה גדולה על כל המערכות בגוף, סימני גמילה מהרואין הם כל כך משמעותיים וחולשים על הכל, הם: בחילות, הזעת יתר, עוררות, שלשולים, לחצים בכל הגוף, עלייה בלחץ הדם, קצב לב מהיר ומואץ, נדנודי שינה, תוקפנות, מצב רוח ירוד ועוד. כשהגוף מתנקה מחומרים מהסוג הזה, הוא מנער את כל הגוף, ואין אזור שבו לא תרגישו את תחושת הגמילה.

 

אל תגמלו לבד

קיבלתם החלטה ללכת לגמילה מהרואין? זו כנראה תהיה ההחלטה שתשנה את חייכם. על מנת שתוכלו להתחיל את הגמילה בצורה טובה, יעילה ואפקטיבית, עליכם לבדוק על מרכז גמילה מקצועי, וותיק עם ניסיון שיכול ללוות אתכם מהשלבים הראשונים. מדוע כדאי לגשת למרכז טיפולי? מכוון שיש לא מעט מכורים שמתקשים להתמודד עם המצב שלהם לבד. יש כאלה שמנסים ונכשלים, יש שמנסים, מצליחים ושוב נופלים – המרכז הטיפולי עוזר להם להתקדם ומסייע לסיים את תהליך הגמילה בהצלחה.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מרכז מקצועי וותיק, שמלווה מטופלים במצבי התמכרות למצבי גמילה. הוא מצמיד להם רופאים רבים שמתאימים עבורם את שיטת הטיפול הרלוונטית עד לתוצאה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך