האם אפשר להיגמל מסמים קלים? ולמה זה בעצם חשוב?

אנחנו חיים בחברה שבה יש לרוב הפרדה בין סמים קלים לקשים. במסגרת הסמים הקלים לרוב נדבר על מריחואנה, ואילו במסגרת הסמים הקשים לרוב ההתייחסות תהיה להרואין ולסמים אחרים. מה שכן משותף לכל סוגי הסמים, זה לא מה שהם עושים לנו, אלא זו העובדה שאנחנו מכורים אליהם. לכן, בין אם אתם רוצים לעבור גמילה מסמים קלים ובין אם אתם מכורים למשהו אחר, כדאי לעשות את הצעד הזה. כמובן שעם סמים קלים יותר פשוט להמשיך ולהתנהל, לכאורה, בשגרת חיים רגילה, אך בפועל, זה לא כך. בפועל ההתמכרות עצמה מכרסמת בכל חלקה טובה. לכן, אם תוכלו להתחיל תהליך של גמילה מסמים קלים כבר היום, למה שתמשיכו לדחות את העניין ליום אחר?

ממה באמת מורכבת ההתמכרות שלכם?

בבואנו לדבר על התמכרות לסמים, אנחנו רואים שיכולים להיות לה מרכיבים שונים. אומנם בסמים הקלים המרכיב הפיזי הוא שולי, אך הוא קיים גם כאן. לעומת זאת, בסמים קשים, אין ספק שהמרכיב הפיזי הינו בעל משמעות רבה. מעבר לכל אלה, בכל סוג של התמכרות לסמים, אנחנו רואים שיש גם מרכיבים נפשיים ופסיכולוגיים. משהו גורם לנו להתחיל להיכנס למעגל הזה ומשהו גורם לנו להאמין שבלי אותו החומר, אנחנו פשוט לא יכולים. יכולות להיות לכך סיבות שונות ומגוונות, ואין ספק שגם אופיו של האדם ונסיבות חייו משפיעות. לכן טבעי שנראה אנשים עם נטייה גדולה יותר להתמכרות לעומת אנשים אחרים שהסיכוי שהם יתמכרו יהיה נמוך יותר.

ממי אפשר לבקש עזרה?

אתם מרגישים שזהו זה, הגיע יום הדין? אתם כבר לא יכולים להסתתר מאחורי מסכות שונים ושלל תירוצים, כי עמוק בפנים ברור לכם שאתם מכורים? אם כך, טבעי שתרצו להתחיל את הגמילה שלכם, וברור שתרצו לעשות הכול כדי שהיא תצליח. לכן כדאי שתפנו אל מקום כמו מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". המקום הזה מקצועי וכאן יודעים מה אתם צריכים כדי להצליח להיגמל, אחת ולתמיד. זה לא משנה כמה זמן אתם מכורים ואיך זה קרה לכם. מה שבטוח זה שאם תצרו קשר עוד היום במספר: 1-800-205-077 תוכלו לעשות כבר בקרוב את הצעד הראשון לעבר החיים החדשים שלכם. להתמכר זה אנושי, אך הכוח לצאת מהמעגל הזה הוא בידיים שלכם. לכן כל מה שנותר לכם הוא להודות שיש לכם בעיה ולבקש עזרה ממי שבאמת יכול להבין אתכם. עשו זאת עוד היום ותראו שלא תצטערו על כך אחרי שיסתיים התהליך.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך