הרואין – איך נגמלים ממנו?

הרואין מהווה כסם מסוכן והרסני וגם הליך הגמילה ממנו הוא לא פשוט. אם אתם מחפשים אחר תכנית מקצועית ואיכותית לגמילה, מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה יהווה עבורכם כבחירה הנכונה.

הרואין מהווה כסם אשר טומן בחובו פוטנציאל התמכרות הרסני ואף לסכן את החיים של המתמכרים. הליך גמילה מהרואין מהווה כהליך מורכב ומלא קשיים ולכן, גמילה עצמאית מהרואין היא כמעט בלתי אפשרית וקיימת חשיבות גבוהה לעבור את הגמילה עם ליווי צמוד של אנשי מקצוע מנוסים, מעולם הרפואה והפסיכיאטריה.

השלבים בתהליך

הליך גמילה מהרואין הוא הליך אשר כולל מספר שלבים ובין היתר:

גמילה פיזית – אשר מהווה את השלב הראשון בתהליך וגם החשוב ביותר, מטרתו של שלב זה היא לנקות את הסם מהגוף – שלב זה אורך לרוב בין שבוע לחודש והעדיפות הוא לעבור אותו במסגרת אשפוז באותו מוסד גמילה.

השלב הבא, יהיה שלב הגמילה הנפשית וההתאוששות, גם לשלב זה יש חשיבות רבה והשפעה על הצלחת התהליך ועל עתידו של המטופל.

השלב השלישי הוא שלב השיקום, כאשר, בשלב הזה, הנגמל אמור להתחיל ולחזור לנהל חיים נורמטיביים ולתקן את כל אותם תחומי חיים אשר נפגעו כתוצאה מהשימוש בסמים.

היכן נגמלים?

הליך גמילה מהרואין נחשב כאמור למורכב כאשר, הנגמל יחווה במהלך הגמילה הפיזית תופעות לוואי לא פשוטות – לכן, בכדי לצלוח את הגמילה, קיימת חשיבות גבוהה לליווי הצמוד של אנשי מקצוע מעולם הרפואה. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור מרכז גמילה מוביל, אשר ניתן לקבל המלצות לגביו ולוודא שהוא מציע תכנית גמילה מושקעת ומתוכננת בקפידה – תוכנית איכותית שכזאת תעלה את הסיכויים להצלחת הגמילה וזאת הרי המטרה המשותפת לכל מי שתר אחר תוכנית גמילה שכזאת.

מחפשים אחר תכנית גמילה מהרואין?

אם אתם מחפשים אחר תוכנית מקצועית ואיכותית לגמילה מהרואין, חשוב שתכירו לעומק את התוכנית אשר מוצעת לכם על ידי המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה. התוכנית, מותאמת אישית למטופל והיא מלווה בשורה של אנשי מקצוע מנוסים בתחומם. בין השירותים המוצעים במרכז: גמילה באשפוז מלא, גמילה פיזית, טיפול פסיכוסוציאלי, טיפול פרטני וקבוצתי וראיון קבלה לקהילות טיפוליות.  לקבלת כל הפרטים הן על המרכז עצמו והן על תוכנית הגמילה מהרואין, מוזמנים ליצור קשר כבר היום בטלפון – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך